El. parduotuvės pirkimo - pardavimo sutartis

Ši sutartis apibrėžia Pirkėjo ir Pardavėjo teises, pareigas ir atsakomybę perkant prekes El. parduotuvėje. Sutartis laikoma sudaryta, kai Pirkėjas paspaudžia mygtuką „Mokėti“ po to, kai suformuoja prekių krepšelį, nurodo pristatymo adresą, pasirenka atsiskaitymo būdą ir susipažįsta su sutarties sąlygomis.

1. Bendrosios nuostatos.

1.1. Atvykdamas į elektroninės parduotuvės svetainę (toliau – El.parduotuvė), ją naudodamasis bei įsigydamas prekes, pirkėjas sutinka su El.parduotuvės pirkimo–pardavimo sutarties (toliau – Sutartis) sąlygomis.

1.2. Prekių pardavėjas ir svetainės valdytojas yra MB Arkero (toliau – Pardavėjas), juridinio asmens kodas 306440276, registracijos adresas Aukštaičių g. 44, Panevėžys.

1.3. Prekių pirkėjais gali būti visi veiksnūs fiziniai asmenys, t.y. asmenys sulaukę pilnametystės, kurių veiksnumas nėra apribotas teismo, o taip pat juridiniai asmenys, perkanys prekes asmeninio naudojimo tikslais (toliau – Pirkėjas).

1.4. Ši Sutartis yra Pirkėjui ir Pardavėjui (toliau kartu – Šalys) privalomas teisinis dokumentas, kuris nustato Šalių teises, pareigas ir atsakomybę Pirkėjui įsigyjant prekes El.parduotuvėje, o Pardavėjui – priimant ir vykdant Pirkėjo pateiktą užsakymą El.parduotuvėje.

1.5. Sutartis tarp Šalių yra laikoma sudaryta nuo to momento, kai Pirkėjas El.parduotuvėje suformavęs prekių krepšelį, nurodęs pristatymo adresą, pasirinkęs atsiskaitymo būdą ir susipažinęs su Pardavėjo nustatytomis Sutarties sąlygomis, paspaudžia mygtuką „Mokėti“.

1.6. Pardavėjas pasilieka teisę bet kuriuo metu pakeisti, taisyti ar papildyti Sutarties sąlygas. Pirkėjui apsiperkant El. parduotuvėje taikomos Sutarties sąlygos, galiojančios užsakymo pateikimo metu, todėl Pirkėjas prisiima visą atsakomybę, kiekvieną kartą naudojantis El.parduotuve bei darant prekių, nurodytų El.parduotuvėje, įsigijimo sandorius, susipažinti ir kiekvieną kartą sekti Pardavėjo nustatytas Sutarties sąlygas ir galimus jų pakeitimus.

1.7. Kiekviena Sutartis, sudaryta tarp Šalių, yra saugoma El. Parduotuvėje, vadovaujantis El.parduotuvės BDAR nuostatomis, esančiomis neatskiriama Sutarties dalimi, ir Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinę apsaugą reglamentuojančiais teisės aktais.

2. Pirkėjas, pirkėjo teisės ir įsipareigojimai.

2.1. Pirkėjas, laikydamasis šios Sutarties sąlygų, turi teisę įsigyti prekes iš El. parduotuvės.

2.2. Pirkėjas įsigyti prekes gali užsiregistruodamas prie El.parduotuvės svetainės arba įsigydamas prekes be registracijos. Registruotu ir neregistruotu Pirkėjui be išimties yra taikomos šios Sutarties sąlygos, todėl Pirkėjas privalo su jomis susipažinti ir jų laikytis.

2.3. Registruotas Pirkėjas El.parduotuvėje siūlomas prekes gali įsigyti tik tuo atveju, jeigu registracijos anketoje suvedęs reikalaujamus asmeninius duomenis, susikurs asmeninę paskyrą (profilį). Šios paskyros pagrindu, prisijungus prie El.parduotuvės, Pirkėjas turės galimybę pateikti dominantį užsakymą ir įsigyti norimas prekes.

2.4. Pirkėjas yra atsakingas už registracijos anketoje pateiktų duomenų teisingumą, tikslumą ir išsamumą. Jeigu pasikeičia Pirkėjo registracijos formoje nurodyti duomenys, Pirkėjas privalo nedelsdamas juos atnaujinti. Neatnaujinus registracijos duomenų, Atsakomybė už netinkamą savo įsipareigojimų vykdymą tenka Pirkėjui.

2.5. Neregistruotas vartotojas prekes įsigyja pateikdamas asmeninius duomenis, būtinus Sutarčiai sudaryti, tačiau nesusikurdamas asmeninės paskyros (profilio).

2.6. Pirkėjas turi teisę atsisakyti pateikto užsakymo Pardavėjui iki tol, kol negauna iš Pardavėjo pranešimo apie prekių išsiuntimą Pirkėjo nurodytu adresu.

2.7. El.parduotuvėje įsigytos tinkamos kokybės prekės yra negrąžinamos. Pirkėjas šia Sutartimi patvirtina, kad yra susipažinęs, jog tinkamos kokybės pagal LR Vyriausybės patvirtintas Mažmeninės prekybos taisykles yra nekeičiamas ir negrąžinamos.

2.8. Pirkėjas įsipareigoja sumokėti sutartą kainą už užsakytas prekes.

2.9. Pirkėjas privalo nedelsiant informuoti Pardavėją, jeigu siunta pristatoma pažeistoje pakuotėje, jeigu gautos neužsakytos prekės arba netinkamas prekių kiekis.

2.10. Pirkėjas, pristatymo metu pastebėjęs pakuotės pažeidimus, priimdamas prekę siuntos pristatymo dokumente privalo nurodyti pastabas arba surašyti atskirą aktą dėl šių pažeidimų. Tą Pirkėjas privalo padaryti dalyvaujant kurjeriui arba pašto darbuotojui. Neatlikus tokių veiksmų Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių kokybės, kuri susijusi su pakuotės pažeidimais, kurių Pirkėjas nepažymėjo kurjerio prekės pristatymo dokumente.

2.11. Bet koks turinys paskelbtas El.parduotuvėje yra saugomi autorių ar kitomis intelektinės nuosavybės teisėmis, ir, esant pažeidimui, atitinkamai ginami Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka, todėl Pirkėjas įsipareigoja intelektinės nuosavybės objektų nenaudoti komerciniais tikslais ar bet kokiais kitais tikslais.

3. Pardavėjo teisės ir įsipareigojimai.

3.1. Pardavėjas įsipareigoja sudaryti visas sąlygas Pirkėjui tinkamai naudotis El. parduotuvės teikiamomis paslaugomis, tačiau Pardavėjas nelaikomas atsakingas, jeigu El. parduotuvė dėl nuo Pardavėjo priklausančių ar nepriklausančių priežasčių būtų neprieinama tam tikru laikotarpiu.

3.2. Pardavėjas įsipareigoja pristatyti Pirkėjo užsakytas prekes Pirkėjo pasirinktu būdu per nustatytą laikotarpį Lietuvos Respublikos teritorijoje, atsižvelgiant į šios Sutarties 5 skyriaus nuostatas.

3.3. Pardavėjas įsipareigoja pateikti Pirkėjui kokybišką ir teisingą informaciją apie prekes.

3.4. Jei Pirkėjas bando pakenkti Pardavėjo El. parduotuvės darbo stabilumui ir saugumui ar pažeidžia savo įsipareigojimus, Pardavėjas turi teisę nedelsiant ir be perspėjimo apriboti ar sustabdyti Pirkėjo galimybę naudotis El. parduotuve arba išskirtiniais atvejais panaikinti Pirkėjo registraciją.

3.5. Pardavėjas turi teisę keisti prekių charakteristikas ir kitą susijusią informaciją apie parduodamų prekių pobūdį be jokio išankstinio įspėjimo Pirkėjui, todėl Pirkėjas prisiima visą atsakomybę, jeigu prieš atliekant užsakymą dar kartą nebuvo pasidomėta išsirinktų prekių aprašais.

4. Prekių užsakymas, kainos, atsiskaitymo tvarka, terminai.

4.1. El. parduotuvėje Pirkėjas gali pirkti visą parą, 7 dienas per savaitę, atsižvelgiant į šios Sutarties 3.1. punktą.

4.2. Prekių kainos El. parduotuvėje ir suformuotame užsakyme nurodomos eurais, įskaitant PVM.

4.3. Prekių pasiūloje yra rodomos visos prekės, kuriomis prekiauja Pardavėjas. Jei kažkurios prekės Pardavėjas tam tikru momentu neturi, tokios prekės įsidėti į krepšelį tuo metu negalima.

4.4. Suformavus užsakymą ir jį apmokėjus, į nurodytą Pirkėjo el. pašto adresą išsiunčiamas užsakymo patvirtinimas.

4.5. Apmokėti už prekes galima Paysera arba bankiniu pavedimu. Jei pirkėjas pageidauja mokėti grynaisiais pinigais atsiimant užsakymą, jis turi informuoti apie tai Pardavėją elektroniniu Paštu info@rpdesign.lt. Ši paslauga Pirkėjui yra mokama ir kainuoja tiek, kiek tuo metu yra nustatyta kurjerio tarnybos arba pašto įkainiuose, todėl pirkėjas visada turi atkreipti dėmesį į pristatymo įkainius. Atsiimant fizinėje parduotuvėje papildomų mokesčių atsiskaitant grynaisiais nėra.

4.6. Pasirinkus atsiskaitymą banko pavedimu, Pirkėjui atsiunčiama sąskaita apmokėjimui. Prekės yra pradedamos ruošti Išsiuntimui, kai pinigai yra gaunami į Pardavėjo sąskaitą. Jei Pirkėjas per 3 dienas neapmoka gautos sąskaitos, sąskaita ir užsakymas yra anuliojamas, ir laikoma, kad pirkimo-pardavimo sutartis yra nesudaryta.

4.7. Prekes Pardavėjas įsipareigoja išsiųsti per 1–3 darbo dienas nuo apmokėjimo už prekes gavimo arba nuo Pardavėjo patvirtinimo gavimo, kad buvo gautas Pirkėjo pranešimas apie tai, kad Pirkėjas pageidauja už prekes atsiskaityti grynaisiais pinigais, Atsižvelgiant į sutartyje 4.5. punktą. Jei dėl kažkokių priežasčių Pardavėjas negali išsiųsti prekių per nustatytą laikotarpį jis turi apie tai informuoti Pirkėją ir suderinti su Pirkėju numatomą pristatymo terminą. Jei Pardavėjo siūlomas pristatymo terminas Pirkėjo netenkina, Pardavėjas turi nedelsiant grąžinti sumokėtus pinigus Pirkėjui.

5. Prekių pristatymas.

5.1. Prekės gali būti pristatomos paštu, per paštomatą arba per kurjerį.

5.2. Pasirinkus prekių pristatymą per Kurjerį yra taikomi apribojimai, nustatyti Sutarties 5.4., 5.5. punktuose.

5.3. Pasirinkus pašto paslaugas, kaip prekių pristatymo būdą, prekės pristatomos visoje Lietuvos teritorijoje. Prekės siunčiamos nepirmenybine pašto siunta. Siuntimas paštu gali užtrukti nuo 1 iki 5 darbo dienų nuo prekių perdavimo paštui.

5.4. Per kurjerį prekės pristatomos visoje Lietuvos teritorijoje, išskyrus Kuršių Neriją. Per Kurjerį prekės pristatomos pirkimo metu nurodytu adresu per 1-3 darbo dienas po jų išsiuntimo.

5.5. Į Kuršių Neriją prekės per kurjerį nepristatomos.

5.6. Prekės gali būti pristatomos į paštomatą. Pasirinkęs pristatymą į paštomatu, Pirkėjas prisiima riziką dėl prekių laikymo sąlygų po jų gavimo į paštomatą. Pirkėjui pasirinkus šį pristatymo būdą, Pardavėjas rekomenduoja kaip įmanoma greičiau atsiimti į paštomatą gautas prekes.

5.7. Pirkėjas privalo įsitikinti, kad nurodė tikslų ir pilną adresą. Neteisingai nurodžius pristatymo adresą, prekių grąžinimui bei pakartotiniam siuntimui patirtos išlaidos tenka Pirkėjui.

5.8. Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pristatymo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nepristatomos arba pristatomos ne laiku dėl Pirkėjo ar trečiųjų asmenų kaltės arba dėl nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių.

6. Prekių kokybė, grąžinimas ir keitimas

6.1. El. Parduotuvėje yra parduodamos tik kokybiškos, originalios ir teisingai paženklintos prekės.

6.2. Kiekvienos El. Parduotuvėje parduodamos prekės duomenys ir charakteristikos, nurodomi prie prekės esančiame prekės aprašyme.

6.3. Pardavėjas yra atsakingas, kad visos El. parduotuvėje parduodamos prekės atitiktų joms teisės aktais keliamus reikalavimus. Apie tai Pardavėjas turi būti informuotas per 14 dienų el. paštu ar telefonu.

6.4. Pagal LR Vyriausybės patvirtintas Mažmeninės prekybos taisykles, tinkamos kokybės prekės: a) Ne maisto prekės (pvz., rankdarbiai, vardo dovanos, išskyrus individualizuotas): Pirkėjas turi teisę grąžinti kokybiškas prekes per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių pristatymo dienos, atsižvelgiant į Lietuvos Respublikos Civilinio kodekso 6.22810 straipsnio nuostatas. Grąžinamos prekės privalo būti nenaudotos, nepažeistos originalioje pakuotėje ir su visomis autentiškomis etiketėmis. Pinigai grąžinami per 14 dienų nuo grąžintos prekės gavimo ir patikrinimo. Prekių grąžinimo išlaidos tenka Pirkėjui. b) Individualizuotos prekės (pvz., dovanos su išgraviruotu Pirkėjo pasirinktu tekstu, specialiai pagal užsakymą sukurtos kompozicijos): Pagal Lietuvos Respublikos Civilinio kodekso 6.22810 straipsnio 2 dalies 3 punktą, vartotojo teisė atsisakyti nuotolinės sutarties netaikoma sutartims dėl prekių, kurios buvo pagamintos pagal specialius vartotojo nurodymus, nėra iš anksto pagamintos ir kurios yra akivaizdžiai pritaikytos asmeninėms vartotojo reikmėms. Todėl individualizuotos prekės negrąžinamos ir nekeičiamos, išskyrus atvejus, kai prekė yra nekokybiška dėl Pardavėjo kaltės (pvz., brokas). c) Gėlės ir gėlių kompozicijos: Gėlės ir gėlių kompozicijos priskiriamos greitai gendančioms prekėms. Vadovaujantis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014 m. liepos 22 d. nutarimu Nr. 738 „Dėl mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo“ patvirtintų Mažmeninės prekybos taisyklių 17 punktu, kokybiškos gėlės ir gėlių kompozicijos nekeičiamos ir negrąžinamos. Pretenzijos dėl gėlių kokybės, defektų ar neatitikimų priimamos nedelsiant, prekės pristatymo metu arba per protingą laiką po pristatymo, leidžiantį Pirkėjui įsitikinti gėlių kokybe. d) Nekokybiškos prekės: Jei Pirkėjui buvo pristatyta nekokybiška prekė, Pirkėjas privalo apie tai pranešti Pardavėjui raštu (elektroniniu paštu, pridėdamas defektą įrodančias nuotraukas, užsakymo numerį) nedelsdamas. Pardavėjas įsipareigoja įvertinti pretenziją ir, patvirtinus defektą, pakeisti prekę analogiška kokybiška preke, grąžinti už prekę sumokėtus pinigus arba pasiūlyti kitą sprendimą.

6.5. Nutraukti pateiktą užsakymą Pirkėjas gali tik iki tol, kol gauna Pardavėjo Patvirtinimą apie prekių Išsiuntimą.

6.6. Pardavėjas nėra atsakingas už prekių trūkumus, prekių pažeidimus ar prekių praradimus, atsiradusius dėl trečiųjų asmenų veiksmų ar neveikimo. Pardavėjo Atsakomybės ribos taip pat neapima dėl netinkamo prekių naudojimo atsiradusių prekių Trūkumų.

6.7. Prekė laikoma tinkamos kokybės, jei ji atitinka elektroninėje parduotuvėje pateiktą prekės charakteristiką, jei Nepažeista prekės pakuotė ir jei nėra pakitusi prekės išvaizda.

6.8. Jei Pirkėjas gavo netinkamos kokybės prekę, jis turi teisę reikalauti, kad prekė būtų pakeista į tokią pat tinkamos kokybės prekę arba grąžinti sumokėtą kainą ir atsisakyti sutarties bei atgauti sumokėtus pinigus.

6.9. Gavęs netinkamos kokybės prekę Pirkėjas, turi pranešti apie tai Pardavėjui per 14 dienų elektroniniu paštu arba telefonu. Pranešime pirkėjas turi nurodyti prekės pavadinimą, įsigijimo sąskaitos faktūros numerį, savo vardą, pavardę bei pastebėtus prekės trūkumus. Pirkėjas yra atsakingas už teisingų duomenų pateikimą pranešime.

6.10. Gavęs raštišką pranešimą, Pardavėjas įsipareigoja susisiekti su Pirkėju per 3 darbo dienas.

6.11. Jei Pirkėjas pasirenka grąžinti prekę ir atgauti sumokėtus pinigus, Pardavėjas pinigus grąžins į sąskaitą, iš kurios buvo mokėta, per 3 (tris) dienas nuo pranešimo gavimo. Jeigu netinkamos kokybės prekės priėmimo metu Pardavėjas neturi reikimos grąžinti pinigų sumos, ji turi būti grąžinti vartotojui ne vėliau kaip per 15 (penkiolika) dienų nuo prekės priėmimo, jeigu Pardavėjas ir Pirkėjas nesusitaria kitaip. Jei bus patirtos prekės grąžinimo išlaidos, Pardavėjas kompensuos jas pateikus išlaidas įrodančio dokumento kopiją.

6.12. Jei Pirkėjas pasirenka, kad netinkamos kokybės prekė būtų pakeista tokia pačia tinkamos kokybės preke, Pardavėjas privalo pristatyti prekę savo sąskaita.

6.13. Jei Pirkėjo netenkina pasiūlytas problemos sprendimo būdas arba (ir) Pirkėjas nesusitaria su Pardavėju kitaip, jis turi galimybę pateikti prašymą arba skundą Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (www.vvtat.lt) arba užpildyti prašymo formą elektroninių ginčų sprendimo platformoje.

7. Pirkėjo ir pardavėjo atsakomybė.

7.1. Pirkėjas atsako už veiksmus, atliktus naudojantis šia El. parduotuve.

7.2. Pirkėjas yra visiškai atsakingas už Pirkėjo pateikiamų asmens duomenų teisingumą. Jei Pirkėjas nepateikia tikslių asmens duomenų pirkimų metu, Pardavėjas neatsako už dėl to atsiradusius padarinius ir įgyja teisę reikalauti iš Pirkėjo patirtų tiesioginių nuostolių atlyginimo.

7.3. Pirkėjo prisijungimo duomenys yra Pirkėjo privati informacija, už kurios išsaugojimą ir saugumą yra atsakingas Pirkėjas, todėl Pirkėjas įsipareigoja juos saugoti paslaptyje ir neatskleisti jų tretiesiems asmenims. Atsižvelgiant į tai, jei El. parduotuvės teikiamomis paslaugomis naudojasi trečiasis asmuo, prisijungęs prie el. parduotuvės naudodamasis Pirkėjo prisijungimo duomenimis, Pardavėjas šį asmenį laiko Pirkėju.

7.4. Pardavėjas atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės tais atvejais, kai nuostoliai kyla dėl to, jog Pirkėjas, neatsižvelgdamas į Pardavėjo rekomendacijas ir Pirkėjo įsipareigojimus, nesusipažino su El. parduotuvės pirkimo–pardavimo Sutarties nuostatomis, nors tokia galimybė jam buvo suteikta.

7.5. Jei Pardavėjo El. parduotuvėje yra nuorodos į kitų įmonių, įstaigų, organizacijų ar asmenų el. tinklalapius, Pardavėjas nėra atsakingas už ten esančią informaciją ar vykdomą veiklą, tų tinklalapių neprižiūri, nekontroliuoja ir toms įmonėms bei asmenims neatstovauja.

7.6. Pardavėjas naudojasi trečiųjų asmenų prekių pristatymo paslaugomis. Tretieji prekių pristatymo paslaugas teikiantys asmenys vadovaujasi savo pačių nustatytomis taisyklėmis bei sąlygomis, todėl Pardavėjas nereguliuoja šių paslaugų teikėjų rodomo turinio ar teikiamų paslaugų ir nėra atsakingas už šių paslaugų teikėjų veiksmus ar neveikimą ir su tuo susijusių pasekmių atsiradimą, tretiesiems asmenims vykdant pavestų paslaugų užsakymą.

7.7. Pardavėjo veikla neapima jokių finansinių, mokėjimo ar su tuo susijusių piniginių operacijų, todėl kiekvieną kartą, kai už įsigytas prekes Pirkėjas atlieka mokėjimą Pardavėjui, Pirkėjas naudojasi trečiųjų šalių paslaugomis. Pardavėjas nėra atsakingas už bet kokius trečiųjų asmenų veiksmus ar neveikimą, ir iš to atsirandančias galimas pasekmes.

7.8. Bet kokia žala ar nuostoliai, atsiradę ir susiję su trečiųjų asmenų, įskaitant, bet neapsiribojant prekių pristatymo tarnybų vykdomų paslaugų teikimu, nėra pagrindas Pardavėjo atsakomybei kilti. Atsižvelgiant į tai, Pirkėjas turi pareigą susipažinti su trečiųjų asmenų reglamentuojamomis paslaugų suteikimo ir vykdymo taisyklėmis, sąlygomis ir kita būtina informacija, ir prisiima atsakomybę tinkamai ir pagal nurodymus vadovautis ja.

7.9. Pretenzijos, skundai, reikalavimai, kaltinimai, pastebėjimai, klausimai ar pasiteiravimai dėl trečiųjų šalių teikiamų paslaugų suteikimo, vykdymo ar bet kurių kitų veiksmų ar neveikimo, nėra Pardavėjo priimami, nagrinėjami, atsakinėjami ir nepatenka į Pardavėjo atsakomybės ribas, todėl turi būti tiesiogiai adresuojami ir pateikiami konkrečias paslaugas teikiantiems tretiesiems asmenims.

7.10. Atsiradus žalai, kaltoji Šalis atlygina kitai Šaliai tiesioginius nuostolius.

8. Asmens duomenų apsauga
8.1. Asmens duomenų valdytojas yra Pardavėjas, juridinio asmens kodas, registracijos adresas, veiklos adresas.
8.2. Asmens duomenų valdytojas laikosi Lietuvos Respublikos duomenų apsaugą reglamentuojančių teisės aktų.
8.3. Duomenų valdytojas Pirkėjo asmens duomenis tvarko el. prekybos sutarties sudarymo ir vykdymo bei tiesioginės rinkodaros vykdymo tikslu.
8.4. Sudarydamas pirkimo sutartį Pirkėjas sutinka, kad jo pateikti asmens duomenys būtų tvarkomi tinkamo pirkimo sutarties įvykdymo tikslu.
8.5. Sutikdamas gauti naujienlaiškius, Pirkėjas sutinka, kad jo asmens duomenys būtų tvarkomi tiesioginės rinkodaros tikslu.
8.6. Naujienlaiškio prenumeratos Pirkėjas gali atsisakyti bet kuriuo metu paspaudęs nuorodą gautume naujienlaiškyje ar elektroninio pašto adresu parašęs žinutę „nebesiųsti naujienlaiškio“.
8.7. Jokie Pirkėjo asmens duomenys nėra perduodami į trečiąsias šalis, išskyrus:
8.7.1. Pirkėjo asmens duomenys yra perduodami prekių pristatymo paslaugas teikiančioms įmonėms, jeigu Pirkėjas pateikė užsakymą Pardavėjui ir prekės turi būti pristatytos Pirkėjui.
8.7.2. Buhalteriniai dokumentai (sąskaitos) su asmens duomenimis yra perduodami apskaitos įmonei.

8.7.3. Elektroninio pašto adresai yra perduodami naujienlaiškių siuntimo paslaugas teikiančioms įmonėms, jeigu Pirkėjas pageidauja gauti Pardavėjo naujienlaiškius.
8.7.4. Kitais atvejais, kada tai privaloma pagal įstatymus.
8.8. Pirkdamas prekes užsiregistruodamas arba be registracijos Pirkėjas turi nurodyti prekių užsakymo tinkamam įvykdymui būtinus Pirkėjo asmens duomenis: vardą, pavardę, prekių pristatymo adresą, telefono numerį ir el. pašto adresą.
8.9. Užsiregistravusių prie Parduotuvės internetinės svetainės Pirkėjų asmens duomenys yra saugomi 2 (du) metus nuo paskutinio pasinaudojimo el. parduotuvės paskyra. Neužsiregistravusių prie Parduotuvės internetinės svetainės, tačiau pareiškusių valią gauti tiesioginės rinkodaros pranešimus Pirkėjų asmens duomenys yra saugomi 1 (vienerius) metus nuo Pirkėjo pareikšto atsisakymo (tiesioginės rinkodaros prenumeratos atšaukimo) gauti tiesioginės rinkodaros pranešimus.
8.10. Pirkėjas turi teisę susipažinti su informacija, susijusia su Pirkėjo asmens duomenų tvarkymu, turi teisę reikalauti šiuos duomenis ištaisyti, turi teisę reikalauti nutraukti asmens duomenų tvarkymą ir teisę reikalauti „pamiršti“ Pirkėją. Pirkėjas turi atsiųsti laisvos formos prašymą Pardavėjui elektroniniu paštu.
8.11. Pirkėjo teises įgyvendinantys veiksmai bus atlikti ne vėliau kaip per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo kreipimosi dienos. Jeigu Pirkėjo duomenų tvarkymo veiksmai neprieštarauja teisės aktams, reguliuojantiems Pardavėjo veiklą, norintiam susipažinti su savo asmens duomenimis Pirkėjui, jie neatlygintinai gali būti teikiami ne dažniau nei kartą per kalendorinius metus.

9. Baigiamosios nuostatos

9.1. Šios Taisyklės sudarytos vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais. Visi nesutarimai, kilę dėl šių Taisyklių vykdymo, sprendžiami derybų būdu. Nepavykus susitarti, ginčai sprendžiami Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka teisme pagal Pardavėjo buveinės adresą arba Valstybinėje vartotojų teisių apsaugos tarnyboje (www.vvtat.lt).